alldeles för lång

När man känner sig så här slutkörd borde man bara gå och lägga sig. Men jag vill så gärna vara klar med någonting, packningen eller stjärnan i köket eller städade toaletter. Men min kropp säger bara vila och jag säger att jag kan inte. Inte utan en lista i alla fall. Vad kvar? Och när?

Kamera                                                      f.m.                                                    
Ev. filmkamera                                           NEJ
Ladda mobil                                                NU
Euro                                                           e.m.                                                         
Min Tid                                                       e.m eller maila
Agresso                                                      e.m. eller INTE
Insidan av fönstren i köket + adventsljus      morgon
Julgardin i köket + duk                                morgon
Semesterbudgeten                                      f.m.
Rese-förströelse                                          f.m.
Välja reskläder                                            f.m.
Matsäck                                                      kväll
Ringa fritidsresor om ev. avbokning              f.m.
Dricka massor och kurera oss                      NU, morgon, f.m., e.m., kväll
Kattlådan                                                    e.m.                                            
Toalettstäd                                                 morgon
Raka benen                                                ev.
Pappershögen i köket                                  gömma förutom räkningen?
Skor och jackor                                           f.m.

Jag vill be till alla goda makter om att barnen ska få fortsätta att vara friska och pigga.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det är mycket nu.

Ville bara önska er en fin resa och en härlig semester.

När du sitter på flygplatsen har du glömt alla listor och kan bara se fram emot en härlig semestervecka med sol, bad o värme.

Hälsa familjen

2009-11-29 @ 13:29:46
Postat av: Jonna

Tack pappa, jag hoppas och tror att du har rätt! Kram, kram...

2009-11-29 @ 19:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0