halloj tomten!?

Vad jag önskar mig en dag som denna?

Jo, högst upp på önskelistan står ett Nytt Arbete. Och jag har högre krav än så... jag vill att det ska vara roligt, stimulerande, kreativt, analytiskt, utmanande, välbetalt och välformulerat =) Ja, ungefär så kan jag nöja mig med. Och det ska inte få mig att känna mig reducerad till en - alltför stor - siffra.

Annars önskar jag mig hälsa, vardagsglädje och outsinlig energi vid sidan av det perfekta hemmet och top-model-kroppen. Skämt åsido. Önskelistor kommer man inte så långt med. Om man inte kan adressen till jultomten förstås. Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: Ninne

Top model kropp kan vem som helst få. Sluta äta, träna som besatt, lägg ner X antal tusen på botox, silikon och annat fräscht:-)

2010-08-25 @ 07:10:02
URL: http://www.ninnefilosofier.wordpress.com
Postat av: Jonna

Väldigt svåra (sluta äta, träna) och dyra (botox, silikon) saker det där... Fast det är klart om maten inte kostar något kanske man får råd med det där andra? Suck, jag som trodde du hade adressen... =)

2010-08-25 @ 21:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0