snuvor och sånt

Nu kryper det lite i kroppen, innedag så in i norden... Jag har åkt på en ordentlig vintersnuva, hasar runt och snorar och nyser och kraxar men har faktiskt lite energi. Bara inte tillräckligt för att ta mig ut. Men igår och idag har jag fortsatt rensa-i-röran-projektet. Det har ägnats åt hallarna. Ja, två stycken har vi ju. Den ena använder vi i vardagen och den andra är en sophög. Men på senaste tiden har båda varit sophögar. Från och med idag är de det inte längre! Och jag har bildbevis... Lite feng shui för kärleksliv och karriärstege och ekonomi och vänskap. Min lilla gosse klagar nu lite över ont i öronen, örsprång, så jag ska försöka vara en god mor och inte fastna i bloggträsket. Bildbeviset får komma senare i kväll.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0