award

Jag har fått en award som jag tackar allra ödmjukast för. Tack Molle!
Jag vet inte riktigt om min typ av blogg platsar i den kreativa skarans men glad är jag ändå =)


Med utmärkelsen följer att jag ska:
* kopiera awarden till min blogg
* länka till personen som gett mig awarden
* berätta sju intressanta fakta om mig själv
* välja sju andra bloggar att ge awarden till
* länka till deras bloggar
* lämna en kommentar i deras blogg med information om att du gett dem en award.


Här kommer 7 fakta om mig:


1. En känslomänniska av stora mått som ganska väl döljer just det för det mesta.
2. Avskyr det vardagliga hushållsarbetet men vill gärna ha det ordnat och fint omkring mig...
3. Soffan är min sovkompanjon med jämna mellanrum, maken har gett upp att försöka väcka mig då det händer.
4. Gillar att analysera, strukturera och planera. Listor är verkligen min grej.
5. Att jag får formulera mig är livsviktigt för hela min själ
6. Älskar att dansa. Ska så snart som min musarmbåge blivit frisk ta upp buggen igen.
7. Rädd för spindlar och för att inte räcka till (i alla möjliga och omöjliga sammanhang..)

Jag vill ge en award till följande bloggvänner:

ninnefilosofier
vingeltorpet

Andra bloggare är jag för feg för att lämna awarden till men jag länkar gärna så ni kan bekanta er med dessa läsvärda bloggar!

var dags glädje
börja om
Julias vita drömmar

Ulrika Gabriel Inspiratör
Min egen väg från 103 kg med lchf




Kommentarer
Postat av: Ninne

Oj! Tack så mycket!

2010-02-14 @ 12:23:08
URL: http://www.ninnefilosofier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0