röran utmanad!

Jag vet inte hur detta gick till men jag är utmanad att rensa i min röra för att frigöra energi! Visst låter det underbart?! Och även om min ton kanske låter lite ironisk tror jag helt och fullt på att det funkar. För min del stjäl det massor av energi när hemmet ligger i oordning och samlar sig i olika slags högar och skräp. Så nu rensar jag loss! Jag hade faktiskt redan börjat... Igår plockade jag fram "harmoni i hemmet med feng shui" som stått i bokhyllan ett tag. Blev väldigt inspirerad och tvättstugan fick sig en rejäl dust! Och så slumpar jag in på denna blogg http://ulrikagabriel.blogspot.com/2010/01/rensa-i-roran-utmaningen-anno-2010.html idag och blir än mer inspirerad! Kanske nån mer som är sugen på att hänga på?

Kommentarer
Postat av: Kristina

YES!

Sånt här hakar jag på om jag så har dubbelsidig lunginflammation och svininfluensan. (det har jag inte men iallafall).

2010-01-11 @ 18:10:51
URL: http://www.ninnefilosofier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0