wiiihiiiiii!!!

Det bubblar som champagne i mig. Eller som värsta skakade läskedrycksflaskan. Ännu mer häromkvällen då jag först snuddade vid tanken och vid de rätta internetsidorna. Ibland undrar man ju om slumpen eller något annat vill styra en åt rätt håll. Rätt och rätt förresten. Jag när en dröm om skrivande. Än så länge inte så särskilt storslagen. En liten blogg, skriva en del i arbetet, lite info på en klubbhemsida. Men det finns så klart större drömmar om jag gluttar lite djupare. Oavsett. Skrivande är för mig den största lyckogöraren. Det finns skrivarkurser på distans. Som jag inte sökt och som jag inte är antagen till och som det egentligen är för sent att söka men som det tydligen ändå går att söka till. Så det drömmer jag för närvarande om. Tills jag kanske förmodligen troligen sänt in ansökan och kanske förmodligen troligen fått ett avslag. Och fortsätter att skriva mig lycklig.

Kommentarer
Postat av: Mamman

Heja Jonna vad du är bra! Det börjar med drömmar sen blir det verklighet... Bamsekramar :)

2011-08-17 @ 21:33:55
Postat av: Kristina

You go!!!

2011-08-19 @ 16:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0