dä bidde inget

Idag fick jag besked. Dä bidde inget... Inget nytt jobb alltså. Det var synd förstås men jag är ändå inte ledsen, delvis kanske beroende på sättet som beskedet förmedlades. Verkar vara en toppenchef. Det finns en liten filur inom mig som tänker att: då var det inte meningen, att det är något annat som är meningen. Kanske ska jag och lillskruttan ha lite mer tid tillsammans? Kanske var det inte för "mitt högsta bästa" som mamma brukar säga? Oavsett så är jag här och nu och livet är helt ok. Just nu finns det en massa positiv energi i bloggande och att planera för framtida renovering. Har en tunn och genomskinlig pärm där jag samlar inspiration och planer. Jättekul! Men då har jag inte kommit till budgeten än förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0