när vissa delar av hjärnan samlat damm

Vissa delar av hjärnan har helt klart samlat damm! Den här dagen bjöd på en kraftansträngning av annat slag än jag är van vid. Fokusera på EN sak i taget är inte lätt när man brukar ha så många bollar i luften som möjligt. Koncentrationen sprang liksom och gömde sig titt som tätt när jag skulle ta mig igenom webutbildningen. Då är det tur att man både får höra och läsa texten för då kan man läsa igen strax efter speakern och lite l-å-n-g-s-a-m-m-a-r-e. Det var annars riktigt upplytfande att se så många bekanta och trevliga och VUXNA ansikten på jobbet idag=) Både Almisen och jag klarade oss utan någon större abstinens faktiskt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0