riktig bloggare eller bloggare på låtsas!?!

Enligt vissa bloggare är jag ingen riktig bloggare. För då ska man uppdatera varje dag och lägga in bilder av hejfadderullan! Dåligt nischad är jag också och inte så lyckad på att marknadsföra mig. Därför håller jag mig till mina i genomsnitt sju läsare. Heja släkt och några vänner! Jag älskar annars nya tidningen Skriva som kommit i min brevlåda för andra gången. Underbar läsning för alla som är intresserade av skrivande. Även om man får veta att man väl knappast är någon riktig bloggare... =) Men se upp! Nu kommer en bild! Jag menar......
...TRE! Men egentligen instämmer jag. Bilder är ju grejen, alltså riktiga foton och inte såna här kopierade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0