lilla huset på slätten

En helg med en del att ta tag i i hemmiljön. Jag gillar vårt lilla gamla hus men det är i ständigt behov av nya lösningar för att vardagen ska funka. Kanske för att vi inte lyckats hitta det mest funktionella från början men också för att barnen växer och behoven ändras. Jag var hos en granne häromkvällen och blev så inspirerad av deras härliga rymliga hem, färgsättning och detaljer. Skulle önska mig ett trollspö nån gång emellanåt. Framförallt till det rätt sunkiga köket. Men nu har vi snart en inredd, fin och funktionell hall! Inte jättestor men jag älskar att utnyttja de utrymmen vi har till max efter våra behov. Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0