med innerlig önskan om en god jul!!!

Godmorgon på er från Haga. Den här julen har jag medvetet undvikit storstädning för att undvika att väcka perfektionisten i mig. Och lite kanske för att tiden inte funnits. Istället har jag satsat på de små ting som skapar stämning och glädje och  smygvarvat med absoluta måsten. Status just nu är fint besök av lillskruttan och hemmets alla gosedjur i sängen som jag ännu inte kommit ur, en make som trivs uti vår hage och två gossar i morgonrock med tv-mys. Ute viner höstvindar som ackompanjeras av regnsmatter. Det blir en lugn jul och det är jag tacksam för. Några saker till hade jag önskat hinna med eller prioritera i tid. Julkort och fotokalender. Det blir inget sådant i år (skamfyllt erkännande). Tänker intensivt på vad som kan kompensera dessa missar. Kanske en innerligt varm önskan om en GOD JUL till er alla? Det önskar jag er i alla fall! Kram!







Kommentarer
Postat av: Mamman och mormorn

Puss och kram på dig älskade dotter, du är så klok och fin ❤️ God Jul - kramar till våra älsklingar i Skeby Haga 🎅🎄

Svar: Tur att inte de följande konfliktfyllda och stressiga timmarna dokumenterades tror jag. Då kunde klokheten ifrågasatts.. Tack och kram tillbaka!
Jonna

2013-12-24 @ 11:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0