ingen sean banan eller melodifestival i vårt vardagsrum...

... nej den här gången blir det live! Jag är nu inte ett så fasligt stort fan av just Sean Banan men jag ser fram emot en tur till Göteborg, bara killarna och jag. Om en liten vecka. Och faktiskt också mot att se Melodifestivalen live. Ett av genrepen rättare sagt. Men framförallt hoppas jag att mina fina pojkar ska uppskatta det hela och att vi ska få en riktigt fin dag tillsammans. Några av artisterna som deltar i den delfinalen klämde jag in i vårt vardagsrum idag och plåtade. (fingrarna i kors...) Louise Hoffsten och jag är ju faktiskt gamla polare, liksom Richard Wolff och me. Känner att jag får fiska fram några CD-skivor som hamnat i den bakre raden =)    
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0