fantastisk idé

Jag för en övertalningskampanj. Den går ut på att vi ska resa till ett varmt och soligt land i november eller december. Undrar vem som övetalat mig? För bara några månader sedan skulle jag tänkt att det var alldeles för mycket pengar för en så kort tid men nu känns det helt rätt. Det måste vara livet som har slagit till. En insikt om att de få slantarna inte ska samlas på hög. Att man inte vet hur länge man får ha hälsan. Att  kärleken frodas lättare och att höstdepressionen kanske kanske kan hållas på avstånd. Höga förväntningar javisst men jag känner att det är rätt i ett längre perspektiv. Det känns helt plötsligt som att kostnaden sprids ut och påverkar väldigt många veckor både före och efteråt i en positiv riktning. Jag ska be min man läsa detta mycket noga och be för att han förstår vilken fantastisk idé detta är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0