Syster

Min syster blev givetvis väldigt glad över att jag kom till Kiruna! Jag är så här i efterhand rädd att det inte framgår av Kiruna T o R. Min iver att skriva underhållande och utifrån mitt eget perspektiv förmedlar nog inte hennes glädje särskilt tydligt (hrmm inte alls...)! 

Min syster är den klokaste och finaste som finns. Smart dessutom och med filosofiskt sinne och en del attityd. Hon visade mig i allra högsta grad sin glädje över att jag också var med på hennes dag! Fokus i gårdagens blogg låg dock inte där. Känner därför att perspektivet måste förflyttas något nu. Nu ska det vara förflyttat hoppas jag! Liksom min syster som nu finns betydligt närmare mig!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Där fick jag ju svar på min fråga på Facebook. Besöket var uppskattat alltså. Mycket bra (och mycket väntat:-))

2009-06-16 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0