Blue Village Flamingo Beach Resort

Blue Village Flamingo Beach Resort. Jag är egentligen en backpacker men till det hotellet ska vi fara om tio dagar. Jag fantiserar om sol och värme, om familjeäventyr, vulkaner och gröna laguner, sand mellan tårna, lek och goda böcker, om en martini med min make när barnen somnat, små upptäcktsfärder och att vi är pigga och friska! Vi har varit friska så länge nu att jag knappt vågar formulera det. Det känns som att utmana ödet. Och nu finns det några konstaterade fall av svinisen på förskolan på orten. Jag hoppas innerligt att barnens vaccination ska räcka för att de ska klara sig. Då är det bara Pelle och jag... Jag får erkänna att jag är lätt manisk när det gäller handtvätt och att jag klurar på hur vi ska bära oss åt för att undvika smitta. Kanske låsa in sig med familjen närmaste veckan? Pust! Hoppas, hoppas, hoppas.

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh, det låter så underbart. Gröna laguner och vulkaner skulle min vardag också vilja avbrytas av. Jag unnar er allt gott älskade ni, och blåser med sinnet bort allt annat ovälkommet. Ser er fara iväg mot nya äventyr och en ypperlig semester...



Kärlek <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0