kattbäbisar?

Vi tror att vår Maja är dräktig. I sådana fall är vi med kattungar i början eller mitten av maj! Och då ryker  förmodligen legoland och andra semesterplaner, antar jag? Och ändå fröjdas jag! Jag har så fina minnen av kattungar från min egen barndom och vill gärna återuppliva dem. Önskar också att barnen ska få vara delaktiga i ett litet mirakel så som detta. Om det nu är som vi misstänker. Lilla Majsan blir stor... ett helt år imorgon och Alfred planerar för en tårta till henne. Vi får väl se vilka läckerheter den kommer att bestå av?!




Kommentarer
Postat av: Mamman

Åh så roligt med kattungar. Om vi skyndar oss att flytta ut på landet kan vi kanske få en liten kattbäbis! Grattis till Maja, kramar och pussar till er alla!

2010-04-05 @ 22:18:37
Postat av: Jonna

Ja, skynda på att flytta!

2010-04-06 @ 21:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0