filmkväll 2

Idag var det barnens tur. Och min igen! Vi har sett Bilar 2 på bio. Jag hade rätt stora förväntninger eftersom jag gillar den första Blixten-filmen. Och så härligt att gå på bio. Tänkte jag innan. Jag vet inte om jag börjar bli gammal och tråkig men jag spenderade mer tid att förfäras över det höga ljudet och kolla barnens reaktioner än åt att följa handlingen. Kanske vore det en helt ok film om vi sett den hemma i TV-soffan där jag själv kan bestämma över volymknappen. Nu vet jag inte ens vad jag tycker. Lite för krånglig handling för barnen, mer våld, mindre skratt men en del poänger och mysigheter. Men vad kan man förvänta sig av en tvåa egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0