filmkväll

Nån gång per år slår vi till och har en filmkväll. Ingen vanlig företéelse hos oss alltså men i afton hände det. Jag längtade hela dagen efter att sitta i soffan och moffa i mig godsaker och bara ta in en bra film. Göra ingenting liksom, bara vara liten. Jag slank in på bibblan en stund. Lite för lång stund med tanke på den smältande glassen i bilen, men jag hittade en fransk film som verkade bra, Gosskören. Alla barnen var nattade till strax efter nio så nu har vi avnjutit ett fint drama tillsammans med lättsaltade chips och tacodipp. Och ett halvt halvliters glasspaket var.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Helt rätt! Bra filmval dessutom :)

2011-08-09 @ 14:30:24
Postat av: Mamman

Myspys :)

2011-08-09 @ 19:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0