sudd igen - och lite semester

Nattsudd verkar ha blivit en semestervana. Inte en alltigenom god sådan eftersom jag är fasligt trött en bit framåt dagen. Gäsp! Måste ändå skriva att idag hade vi äntligen en skön semesterdag igen.  Med badhusbesök, onödiga inköp, god glass och strosande i en närbelägen liten stad. Urtrevligt faktiskt, trots det lite osomriga vädret. Idag lärde sig Alma att plaska i poolvattnet i badhuset. Ganska förvånad var hon dock, över vattendropparna som envisade med att skvätta henne i ansiktet. Imorgon eller rättare sagt idag efter lite nattsömn så är det dags för vaccination nummer två och obligatoriska vägningen och mätningen för hennes del. Jag hoppas att hon växer som hon ska. Hon ser onekligen inte ut att lida brist på mat men jag tycker inte att det finns något överflöd i brösten längre. Och det vill jag gärna ha. Hon är förresten en riktig palsternacksfantast vår dotter! Hoppas matglädjen håller i sig. Godnatt nu. Mittinatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0