ett mammahjärta

I eftermiddag vankas utvecklingssamtal för största sonen. Jag är så stolt över hur han kämpat med sin läsning och hur det äntligen börjar flyta på mer och mer. Det känns underbart när han ringar in den glada figuren när han ska markera hur han tyckte att det gick och kändes. Ett mammahjärta både gläds och oroas så lätt. På kompisfronten verkar det vara förändringar på gång, provas lek med nya kompisar titt som tätt. Positivt antar jag men jag upplever också att det finns en viss kompisstress. Blir också bra att höra hur "fröken" ser på den delen av hans tillvaro. Annars är storhandlingen klar, lill-almisen sover och jag ska knåpa ihop lite lunch innan skolan väntar. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0