somnar snart i en soffa nära dig...

Nu är systeryster och sambo Malin hämtade och matade =) Jag är trött och glad, barnen är lyckliga över sällskapet och maken med, delvis för att alla (nästan) samlats för att se speedway och han dessutom har en whiskey i handen. Lillskruttan somnade gott vid mitt bröst denna lite sena afton och jag ligger inte långt efter. Gäsp. Att vara fotbollsmorsa är ingen barnlek, mycket frisk luft och mycket hejande och allmänt planerande med två andra godingar runt planen och en make som langar sten i långa rader. Fisken i "åna" måste ju också vårdas. Tror att mina axlar också kräver lite vård? Eller så somnar jag helt ovaggad i en soffa nära dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0