status hos en svettlurk

Känslostämningen är liksom dov på nåt sätt. Flödet har stannat av. Och rent fysiskt är jag en illaluktande lurk som inte kommit in i duschen efter träningspasset. Alla barnen ville ha lite extra av sin mamma idag vid nattningen. Och jag slumrade förstås till, tills lillskruttan vaknade till och gjorde sin röst gruvligt hörd. Sedan har jag inte vågat kliva in i duschen och i ärlighetens namn fastnat lite vid den bärbara. Inte vågat för att duschen ligger precis intill vårt sovrum. Himla opraktisk placering. Visioner finns dock om en dusch där nere. Och en himlans massa andra visioner med om allt som ska ske där nere. Bara de förbaskade slantarna som behöver trilla in i lite stridare ström, tack! Nu - dusch och nåt ätbart.

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

Men du har i alla fall tränat... Det är mer än man kan säga om mig!

2012-04-20 @ 22:46:47
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0