den spännande fortsättningen på Kampen om Energin

Idag har den nått nya bottenrekord men också sett lite hopp. I medvetna icke-val. Det vill säga icke plocka upp leksaker fem gånger om dagen och icke plocka ur diskmaskinen utan låta maken göra det när han kommer hem och icke hänga den färdiga 60-tvätten direkt (ännu inte hängd visst...) och icke skjutsa och hämta hos kompisar. Jag har tränat mig på att tänka att "det är viktigare att jag mår bra av sådant som gör mig gott än att jag måste ha superordning för att det ska kännas ok". Ungefär så... och tårar är ju alltid välgörande, åtminstone om de följs av goda ting. Träning blev det tyvärr inte idag, lite för förkyld. Annars är kören på tisdagkvällar bästa energiboosten på hela veckan men den räckte inte över natten som kommer bli ihågkommen som den-såriga-hals-natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0