resa - jävla bra! solen - jävla bra! jobba - inte så bra...!

Ibland tror man att vara uppe ska skapa enorma mängder energi. Den här veckan har varit sådan. Hysteriskt på jobbet och med underbart väder att njuta av samtidigt som måstena växt sig högre än alla bönstjälkar i sagorna. Det är då man börjar kallsvettas i uppvakningsstunden. Tur att jag känner mig vid det här laget och vet att jag ska stressa ner och ta hand om mig. Ska bara jaga i kapp först och samla den den där energin som jag förväntar mig ska ligga i fina högar kring midnatt...
 
Så mycket underbart på gång! Renovering och resa väntar mot slutet av sommaren och i höst. Jag älskar att ha planer, planera och att gå och se fram emot... Ger livet en extra krydda. Nu ska jag inte krydda mer idag utan försöka få en stackars son att nattkissa. Fasiken vad synd det är om sängvätare.
 
Idag har vi tre nyklipptingar i familjen och minstingen är så söt att det knappt går att ta ögonen från henne. Bildbevis imorgon om jag kan lyckas fånga henne i den vilda framfarten. Urhäftigt att vi fått ett så självständigt barn men som maken säger så vore det smidigt om hon någon gång ville gå åt samma håll =) 

Kommentarer
Postat av: Mamman

Hahaha ... härlig rubrik, och som vanligt roligt att läsa ditt bloggande :) Puss & kram!

2012-07-31 @ 10:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0