maraton i inspiration, tack mamma!

Har lyssnat till så fantastiskt många kloka människor den här helgen. Igor Ardoris (ni vet idrottsläraren från Klass 9A) var en av dem som fångade mig mest med sitt "Själförsvar". Ja, utan "v" i mitten! En första introduktion för mig i mindfulness men också ett sätt att förhålla sig till oönskade känslor och utveckling som jag delvis kommit att omfatta av egen erfarenhet. Oerhört träffsäkert! Gårdagen bjöd bland annat på Annelie Pompe och Jay Pollack. Mammamia vilken helg... så tack mamma för att du bjöd med mig på två fantastiskt inspirerande dagar!

Kommentarer
Postat av: Mamman

Varsågod Jonna! Så glad att du ville bli med och jag håller med dig, så inspirerande och kloka föreläsare som bjöd på sig själva - allvar blandat med mycket humor och skratt. Kanon! Puss på dig min fina :)

2012-03-19 @ 11:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0