livet som en balansakt

Bra dagar finns, balanserade. Startade dagen med ett yogapass på Lifeclub. Jag har verkligen hittat rätt med den träningsformen. Som ung var jag lite apaktig (inte hårig) men senigt stark och hyfsat smidig. Lite av det känns det som att yogan lockar fram. Med ljuset som levt med oss senaste dagarna (veckan?) så växer energin och glädjen i mig. Vabdagarna gjorde så gott att jag nästan skäms. Kom i precis rätt tid kan jag konstatera i efterhand. Början av förra veckan bjöd på en hel del tårar. Så tömd och energilös. Men nu känner jag tacksamhet för återhämtningen som oväntat bjöds. Nu väntar en intensiv arbetsvecka men jag behöver verkligen vårda balansen i mitt liv. Inte så mycket till röda trådar i det här inlägget men jag tillåter mig att sväva. Dagen i övrigt? Målning, utelek, bandyhejning, mat och fika. Aktat balansen någorlunda:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0