blunda hårt för skiten så försvinner den nästan helt!

Jag tycker om utsikten från vårt sovrum, särskilt när solen lyser in på eftermiddagen eller som nu, när den är på väg att lägga sig. Lillskruttan sover och killarna är strax i drömmarnas land. En helt stilla stund i vårt lilla hus. Tänker ta en stund med Candy crush och Eld innan förberedelser för morgondagen tar vid. Håller stressen stången med benhård planering och selektivt seende. Spärrar upp ögonen för solnedgången och kisar när jag kommer in i köket. Och hallen. Och vardagsrummet. Och på toaletten. Men nu sitter jag på en halvbäddad säng och övar på att tänka på vad jag åstadkommit och på vad nedvarvning gör för kropp och själ. God kväll på er.


Kommentarer
Postat av: Mamman

Gokväll denna kväll :) Fin utsikt har du och att blunda ibland, det gör du helt rätt i! Roligt att du bloggar igen, puss på dig!

2013-05-29 @ 20:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0